pengar på kontot

snorig o dan är jag idag. hade velat göra nåt kul ikväll men bowlingen va fullbokad och ja orkar nog egentligen inte heller...
förra veckan va superkul, då va vi på lasermatic i måndags (typ som laserdome, man skjuter med laserpistol och leker krig som riktiga män^^) SUPERJÄVLAKUL! vi va 11 tjejer som sprang runt o sköt på varandra,jag hamnade inte i Lines och Anjas lag vilket jag ångrade då 1. Line tyckte att man kunde brotta ner motståndarna (dvs mig) och Anja har varit militär och va grymme på att sikta o d va inte jag.

tisdakvällen va d bowling me danskar o norskor och sen såg vi paradise hotel hos en av danskarna o jämförde ord på danska/svenska/norska. det tröttnar man aldrig på :P

onsdakvällen innebar bad med danskar på slottsöbadet. först sim i 30 min o lite lek o lite bubbelbad o dampbastu (ångbastu) sen hittade vi Mia i en pool med vattengympa så där avslutades kvällen. va gaanska mör på kvällen trots sovmorgon till 8.30!
det var en liten rälig indier som förföljde oss på badhuset. först va han i bubbelpoolen med oss, sen i den kalla poolen när vi skulle svalka oss efter bubblet o sen in i dampbastun efter oss...... hrm.

på torsdagen körde vi hem, o skolkade alltså från öppethus fre-lör. såhär i efterhand vet ja inte om det va värt det med krock, förkylning etc :P men jo, det va skönt att va hemma!

idag slutade vi 12.05 så ja o olga tog varsin beagle (labbhund) på promenad i det härliga soliga vädet o snön! här är massa snö! :) min hund Tyr(?) skulle stoppa i sig massa bajs hela tiden men annars gick det bra :P
när vi kom tillbaka till boendet så gick vi bort till bilka o shoppade lite. fått tillbaka 11.000:- från boendet ju så man hade pengar på kontot! ;)
köpte 1 t-shirt 20dkk, ett par stickade tights 50dkk, en ring 10dkk, ett par örhänge med rådjur 10dkk från gina, sen en söt rosa klänning från H&M för 50dkk och ett linne från typ vila för 50dkk. Gilla! :)

nu ska vi förbereda framleggelse i arbetsmiljö tills imorgon, tjohoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0