Hej bloggen!

Fasen vad skönt det är med HUUUS!
har bott här i snart en vecka (på fredag) och det känns kempegrejt!

Jag delar rum med Katrine, som är nattuggla precis som jag :) skönt att slippa känna sig tvingad att sova/släcka kl 22 varje kväll.. dessutom är hon inte så lättväckt som min förra roomie :P

vi passade på att äta på skolhemmet i fredags så att det inte skulle bli så sent med maten, vilket vi då inte fick egentligen eftersom vi skulle varit ute innan 16.00^^ men det sket vi på!
blev vin, chips o grönsaksdipp på kvällen o sängen kl 23.30 :P
på lördagen va ja, olga o hanna ute en 2 timmars runda i det underbara soliga vädret och det är så himla fint här i Hejlsminde :)
blev lunch på stan och sedan en sväng på bilka för att shoppa lite kläder och tacotillbehör till kvällen. inte helt lätt med 8 viljor :P

blev en massa taco och sen kom drickan fram och vi fick lite gäster, vid tolv stack vi in till byn för att spela lite biljard o dansa. ja mådde dock inte så bra så ja åkte hem med tuffi o olga vid 03, medans dom andra fortsatte till 06! :P

söndagen började med bullar och sen 1,5 timme promenad i det fina vädret, gick på andra hållet in mot "stan" och havet.
blev väldigt mycket slappe och nachos (rester) till mat på kvällen :P

har inte gjort så mkt i veckan.. va på bilka en snabbis igår o shoppade lite :P hade 50kr presentkort på H&M som jag va tvuungen att utnyttja.. blev en randig t-shirt/tröja gratis då. najs.

medans olga, hanna o katrine gjorde grönsakssoppa gick jag en promenix. har fått så himla ont i huvudet på sista tiden... sen krocken faktiskt... hjälper lite med frisk luft o motion.

efter maten satt vi o datanördade oss en stund, och sen såg jag och några av norskarna zombieserie, drack bubbel och åt choklad.
Studentlivet e grejt :)

idag har jag lagat köttfärspaj (rester av köttfärssåsen vi åt i måndes) och snart ska vi iväg på vattengympa! blir fortsättningen av zombieserien ikväll o säkert mer godis. blir lite som semester när man är här :P

ja tycker det funkar skitbra med alla människor i huset. vi kommer bra överens och alla är hjälpsamma med städning och matlagning etc..  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0