roligheter

Den här datorlösheten är förödande för bloggen. Surt lär jag tycka när jag tittar tillbaka och undrar vad jag gjorde 2011.. ingenting tydligen! men just nu funkar datorn så jag slänger upp lite fint att titta på :)



"jag har inte smakat på din bulle matte, jag loooovar!"



Melvin o Vincent fick ett hyllplan som var poppis :)


Johnny älskar sin Vincent 


Träffade fina vänner som jag inte träffat på alldeles för lång tid!


Johnny och nya kråkan Salo fick en ny bur..


glad husse


Salo gör som Johnny 


Finaste Johnnisen



Vi var spexiga på Halloween


Jack Skellington dricker cider med sugrör


fågelbo


bördisarna o husse


klia näsan


"vi vill ha goodiiis"


Fina lilla Ola Salo


Johnny spexar


morgongympa ala Salo


bebisbus :)

Kommentarer
Postat av: Alle

Massa djur :) hoppas allt är bra!

2011-11-08 @ 13:15:28
Postat av: Anonym

vaffö e de dött här?



2011-12-08 @ 00:56:47
Postat av: Tilda

SHIT! snygga halloweenkostymer! och fina djur som vanligt ^^

2012-02-28 @ 11:57:39
URL: http://annaclaratilda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0