vad är oddsen att man blir uppsagd samma dag som man tänker säga upp sig?

inget mera djuraffärande. inget mera surchefkärringande. inget mera receptionande. inget mer mjölkköpande. inget mera sånt. imorgon säger jag upp mig från EF och i måndags sa jag upp mig från djuraffären (okej, jag blev uppsagd "pga arbetsbrist" men jag skulle säga upp mig så jag säger det. det låter bättre. och det känns bättre. jag skulle ju ändå säga upp mig.)

från och med 1/8 blir jag student på heltid. jag ska läsa till djursjuksköterska på Hansenberg i Kolding i Danmark. Min praktik ska jag ha hos Cecilia Trägårdh på fågelkliniken i Hjärup och jag tror det här blir SÅ JÄVLA SKITBRA! :D

äntligen lite medvind, man tackar!

så just nu känns mitt liv ganska fint, har hittat nya fantastiska vänner som verkligen förgyller tillvaron! Hittar på superdupermycket kul på helgerna och äntligen har min vardag börjat ordna upp sig. Snart är det semester och värme och innan dess ska vi hitta på så mycket kul att jag knappt hinner med själv... det går bra nu! som Petter säger.

för övrigt satt jag hårmodell idag för Lanza idag och blev både klippt o färgad. jädrans snyggt blev det! fick bli strawberryblonde/koppar igen, som jag trivs så bra i :) o jag fick behålla lite längd i håret så jag kan ha min älskade höga tofs ;)

min dator har dödet så jag är lite fåordig här på internetet nu. som tur e har jag en ny mobajl med internäät som man kan facebooka o läsa bloggar på. tack gode gud för det!

Kommentarer
Postat av: Annika

Helt underbart Line, obeskrivligt roligt! Det är ju min dröm men för mig finns inte möjligheten :( Är dock väldigt väldigt glad för din skull!!!

2011-05-27 @ 18:02:38
Postat av: Anna

Grattis grattis grattis grattis! och HURRA!

2011-05-31 @ 17:26:39
Postat av: Karin

Hej!

Är så sjukt sugen på att söka till Hansenberg, men jag hittar inte all information jag vill ha..

Du har inte lust att skicka ett mail med lite info?

Såsom vilket studiestöd man får, boendestöd, hur de väljer vilka som antas till skolan?

har jättemånga frågor! Har fyllt i min mail i fältet! Mvh Karin

2011-07-27 @ 16:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0