plötsligt händer det...!

Just nu är jag så glad så jag spricker!!!!!!!!! fastän jag haft världens rövdag.
E är den värsta människan jag vet. helt ärligt. hon är hemsk! fruktansvärd! HUÄ! skitchef.

bad om ledigt 3/6 och midsommar. men det var inte alls säkert jag får ledigt då...jävligt dumma dagar jag valt, precis som mina fyra veckor i juli, jävligt dumma veckor jag valt. förstör ju hela hennes planering osv.
idag har jag mått illa hela dagen för att jag skulle be om ledigt nästa fredag så att vi kan fixa pass o lite sånt.. jonas slutar tidigt på fredagar så det känns ju skönt att va hemma tidigt själv då oxå...
men nu va det ju en lönefredag och inte alls bra valt. jag menar fredagar är ju den vääärsta dagen jag kan va ledig på. skitsur va hon o det va inte säkert att jag alls fick va ledig. men vilken dag ska ja va ledig då? undrade jag. ingen dag passar ju! men det hade hon inget svar på..
men nu verkar det som att allt löser sig! FY FAN VA UNDERBART! no more surkärring!

härlig kväll har jag haft, med 1,5 timmes promenix runt härliga oxie. ja här är faktiskt härligt! o sen en macka o en kaka hos mamma till criminal minds. nu ska jag hem o försöka sova, hur lätt blir det när hela kroppen bubblar o jag bara vill skrika ut hur jävla fucking glad jag är?! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0