Mobil-nördar är vi allihopa

okej, idag fick jag nog. min bajsegamla mobil dog redan kl 10 idag efter att jag skickat två sms. hade då alltså laddat den hela natten. bra skit!

efter jobben drog ja med mig jonas till burlöv center för mobilshopping. först åt vi 1955 på donken. sinnes slö personal, helt jävla ärligt! men burgaren va helt okej. hade ju vatt godare grillad.. men men, donken e donken liksom.

det blev ett tre abonnemang 69:- i månaden med en samsung galaxy gt-s5660 på köpet då. ringer o smsar gratis till alla 3 abonnemang och hemtelefoner. 0.69:- till alla andra. känns som en bra deal. hejdå hemtelefon o hejdå dumma telenor!

aldrig en iphone. framförallt inte när mobilen vi tog (ja det blev samma sort - töntvarning deluxe) har samma funktioner o fungerar i stort sett på samma sätt, men kostar massa mycket mindre! 

har dock inte begripigt hur man kopplar in sketen i datorn för att få in låtar så man kan ha en vettig ringsignal :P men det är fredag imorgon o den kvällen är lite längre än denna!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0