en facking jävla da kvar!

en arbetsdag kvar! en jävla dag! denna veckar har vatt kaotisk o hemsk o jävlig. i måndes fick vi punka på bilen så i tisdes fick vi gå upp ännu tidigare än vanligt (olagligt tidigt med andra ord) o jonas fick cykla till jobb o va där 7, hämta reservdäcket o låna en bil köra hem o byta däck köra till jobb o va där 7.30 igen.
igår skulle vi åka o handla med johanna o johan. storhandling på willys i 3 timmar, skulle bara kissa becky en sväng innan o lyckas då på nån vänster få in en getingjävel i min sandal och sen trampa på den. smärta olidlig smärta. fick hoppa runt med kundvagnen som stöd på willys. sjukt lyckat.
inväntar nästa olycka, dom kommer ju alltid tre?

i alla fall, så är det min allra sista arbetsdag på EF och i djuraffären imorgon. adios. hejdå. aldrig igen.

på freda väntar sommarbete för pållarna o sen beger vi oss mot sydligare breddgrader! adios amigos :) hoppas min dator är frisk tills dess så att jag kan få in lite bilder. min blogg dör av tråkighet.

bjussar på en sötnöt iaf:


o en sne bild på mig från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0