lite meningslös uppdatering

snart är man lite långledig o fy för sjutton vad skönt det ska bli. är så jäkla stressad hela tiden att jag inte ens kan slappna av när jag ligger i en solstol. men samtidigt är jag så jäklans trött att jag somnar direkt.

i lördags va vi på konsert med ulrike från min ridning o hennes kille magnus. vi såg hoffmaestro & chraa. själva konserten va riktigt bra men allt skit innan kunde dom skippat. jag menar hur stora tror hoffmaestro att dom är?! kl 19 stod det på biljetten att det skulle börja. så vi va på swedbankstadion kl 19, för vi ville inte missa dom o tänkte se lite förband oxå. men när vi fick veta att dom skulle upp på scen 20-20.30 satte vi oss på puben nedanför, där vi kunde höra förbandet. men det var inget förband. nej, det var nån jävla playlist med mixad musik och det var verkligen MIXAD musik! kasst som fan. men kl 20 gick vi in för vi ville ju inte missa bandet! kl 20.30 hade dom fortfarande inte börjat o vi lyssnade fortfarande på mixen av musik, timbuktu, alla som inte dansar är våldtäktsmän, techno o ja , massa blandat helt enkelt. kl 20.45 var jag ritkigt trött på skitmusiken o alla fjortisar som tyckte det var disco så jag gick o frågade en vakt när det var tänkt dom skulle börja. kl 21 svarade han då. alltså 2 timmar efter utsatt tid. vi hade hunnit gå tillbaka till ulrike o magnus (bor 5 min därifrån) o dricka drinka i 2 timmar o lyssnat på BRA musik. kl 21.20 kom Hoffmaestro upp på scen, körde konsert i 45 min sen va det slut. tack för dom 250kronorna.
hade världens pms o va så jävla lack för att kvällen blivit helt sabbad. men efter ett par drinkar (vi hade drinkkväll :)) så va jag på G igen o vi drog till KB o dansade hela natten o sen åt jag två falaflar o somnade vid sex-halv sju.
lagom mör söndag då vi mest låg i solstolarna o sov. sen kom madde o christian på grillning o promenix. härligt :)

fick min lönespec idag o jag hade inte fått betalt för den veckan jag va hemma o va förkyld. är så jävla trött på det jävla jobbet att jag skulle kunna säga upp mig nu, på studds. eller ännu hellre bara skita i att dyka upp imorgon. SÅ JÄVLA ARG! men maria skulle kolla upp det, för jag SKA fan ha lön. jävla skitjobb.

blev en fika med mormor o mamma när jag kom hem, sen kom världens mest pmsiga lillebror hem. han har fan humörsvängningar som en klimateriekärring den. sjukt sur ALLTID. så har grinade o gjorde mig skitsur med sitt "va fan gör du här du bor inte här varför finns du ens skit du i det"

kände att dagen nått sin botten så jag ringde o kräktes lite på jonas. han är så fin jonas o låter mig kräkas o håller med om allt dessutom :)

efter en svettig men skön promenad på rekan gick jag genom cementgjuteriet på väg hem o blev stoppad av en kille som sa "you are definitey the most beautiful thing i've seen today".  då kändes allt så himla mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0