Grattis till mig o så

min födelsedag var inte alls kul. skit faktiskt. morgonen började med att mamma kom o knackade på rutan o becky vrålskällde o jag fattade ingenting. när jag gick o öppnade undrade hon var vår bil var.. ja, kanske min kära sambo är o handlar bullar till frukost eftersom det är min födelsedag?! tack för att du sabbade "överaskningen"^^ sen var jag ju vaken när jonas kom in o sjöng med frukost på sängen.

tiden på jobb gick ultra långsamt. fruktansvärt jävla långsamt! va jättestressad för att jag inte förberett nån teori o hade verklligen ingen aning om VAD jag skulle säga eller göra med barnen. ångest i hela kroppen verkligen. och det försvann inte sen fastän jag blev klar med teorin i god tid o hann sova en stund i solen..

kvällen i stallet gick sådär va, Harry hade nåt sår på snopperiet o vi höll på hur länge som helst med att försöka undersöka vad det kunde vara, o sen va det massa annat som tog tid (hämta spö till barnen, hålla hästar när duvor skrämde slag på dom i ridhuset osv) blev iaf klar till nio o skulle skicka in ansökning till ungdomsledarkursen nu i maj, och det var såklart sista ansökningsdagen igår. det tog sju svåra evigheter att skriva i tre papper med namn o adress o sen fick jag äntligen komma hem.
blev tårta hos mamma o sen i säng alldeles för sent.

försov oss i morse o vaknade fem över sju. stress till jobb, o sen fick jag veta att det var fullt på ULK kursen så den halvtimmen jag slösade extra igårkväll, på min födelsedag, var helt bortkastad. tack!

sen har denna dagen mest inneburit skit o fuck. allt går emot mig just nu o jag känner mig jävligt ostabil... behöver verkligen komma ur det här med ångesten för det känns som den äter upp mig men psykolog-jäveln går inte att få tag på.
och jag vill verkligen inte jobba i djuraffären idag. vill inte träffa E över huvudtaget..men va gör man? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0