mysfredag med alice

i fredags skulle jag o mamma träna och sola (i trädgården). gick upp superbajstidigt för att hinna träna o kunan sola så länge som möjligt innan jobb. dock gick solen i moln medans vi trampade på gymmet så det blev en jäkligt trött dag istället :S drog på mig regnkappa o stövlar o tog bussen till jobb. givetvis kom solen fram igen när jag börjat jobba...ggrrf.
efter jobb åkte ja o jonse till stan o köpte kläderna jag hängt undan. jag slog på stort o köpte allt, bra pengamånad denna månaden :P en fin volangkjol o jeans, en söt prickig genomskinlig topp, ett par prickiga 50tals shorts o en randig tröja!

stora fredagsnöjet; storhandla på willys tog vi sen. men det är iaf skönt att ha fyllt skafferiet. o tur man är sambo, blir ju hälften så dyrt ;P

köpte med oss godis o gick hem till mamy o victor o såg alice i underlandet, den var helt okej faktiskt :) lite flummig, men klart sevärd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0