ännu en sen kväll...

igår satt jag till 01.30 och höll på med inbjudningskorten till min/vår fest. vilket gjorde att jag sov till 09.30 idag!
nu sitter jag här ännu en natt och grejar o fixar. troligtvis är det pga sånt här som jag inte redigerar mina foto något..... blir aldrig nöjd och kan alltid pilla lite till...... vilket iofs är bra, för hade jag nöjt mig igår så hade jag inte blivit så nöjd som jag blev idag :D
ojojoj vad trevligt det ska bli :D
fick ett sms av alec innan idag som undrade om hennes syster frida var bjuden. givetvis :) ingen fest utan the ernbergs-sisters liksom. men hon skrev oxå att hon längtade och att det skulle bli jättekul och hur glad blir man inte av att höra det en hel månad innan! :) pepp som sören. ska göra upp ett lek-lära-känna-varandra-schema och ladda låtlistan redan nu, för sånt vill man inte göra i sista sekund.. hatar egentligen att ha fest själv, kan inte riktigt slappna av och är rädd att folk inte har roligt, speciellt om alla inte känner alla, vilket inte alla gör! men jag ska verkligen försöka glömma det och ha riktigt kul, för jag tror det kommer bli kanon! ska även se om min fest-fixar-bok från ikea har något bra tips åt mig!

nu borde jag verkligen sluta skriva och gå o sova^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0