såhär vill jag alltid ha det!

blev träning idag med. behöver ett par nya träningsskor och fick lite (mycket) ångest över att jag lagt 400 spänn på ytterligare ett par tygskor när jag behöver ett par tränings/löparskor =( meeeen gjort är gjort och mina nya conversisar är ju så otroligt fina<3 :)

har haft en riktigt härlig vecka med min sjukling här hemma. vi har ätit frukost och gått morgonrunda med becky tillsammans varje dag. såhär vill jag alltid ha det!

idag är det fredag och det innebär fredagsmys  vilket i vårt fall har blivit lite av en tradition med jordgubbar till så ska det låta :) imorgon är det ridning, riktigt jävla tidigt! 9.30 ska jag infinna mig i stallet...hur kul är det?! imorgonkväll ska vi på konsert och se The Baseballs och jag har längtat så fucking jävla mycket efter den konserten och det ska bli så jevla bra!!!!! får se till att komma i säng i tid idag så man är pigg imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0